Reklama

Autor 10:14 Testy i prezentacje

Łodzie MARIMS: Zaprojektowane i wykonane przez praktyków i pasjonatów sportów wodnych

Od ponad 20 lat Mazuria produkuje od podstaw łodzie aluminiowe i laminatowe. Oferta obejmuje kompletne wyposażenie łodzi, według jasnych wytycznych klienta. Płaskodenne łodzie aluminiowe i te wykonane z laminatu polecane są sztabom wielu służb kryzysowych ale również firmom i klientom indywidualnym.

Advertorial
Tekst i zdjęcia: Materiały firmy MAZURIA

Aluminiowe łódki wykonane są z grubej 3 – 4 mm blachy, wytrzymałej na uszkodzenia mechaniczne oraz kontakt z wodą morską. Wszystkie łodzie posiadają certyfikaty wystawione przez Polski Rejestr Statków i deklarację zgodności z normami CE. Dzięki zastosowaniu podwójnego dna w jednostki Marims 400 i Marims 500 są bezpieczne i praktycznie niezatapialne. Odpowiednio zaprojektowane dno zapewnia również stabilność podczas wykonywania najbardziej nawet zacieśnionej cyrkulacji jak również przy występującej wysokiej fali. Na łodziach zastosowano antypoślizgową powierzchnię, co znacząco wpływa na komfort i bezpieczeństwo podczas przemieszczania się po ich pokładach. 

Ręczna robota

Najwyższą jakość łodzi zapewnia technologia ręcznego wykonania. Łodzie wykonane są z wysokiej jakości stopu aluminium. Aluminiowa konstrukcja łączona jest przy użyciu profesjonalnego sprzętu metodą TIG oraz MIG. Jednostki mogą być napędzane 1 lub 2 silnikami zaburtowymi o napędzie śrubowym lub strugowodnym typu JET.

Łódka Marims 680 2V

Łódź motorowa Marims 680 2V to wykonana z aluminium wytrzymała jednostka, która może być napędzana dwoma silnikami zaburtowymi o mocy 150 KM każdy. Mogą to być silniki z napędem śrubowym lub z napędem strugowodnym typu JET. Łódź adresowana jest do Straży Pożarnych, Policji, WOPR-u, Straży Granicznej, sztabów kryzysowych i innych służb. Wyposażona jest w szeroką, opuszczaną platformę dziobową. Wzdłuż burt znajdują się bakisty spełniające funkcję siedzeń. Na rufie umiejscowiona jest zadaszona sterówka wewnątrz, której jest konsola sterownicza. Na rufie po obu stronach znajdują się wzmocnione platformy zabezpieczające silniki przed bocznym uderzeniem. Jest też dodatkowa platforma komunikacyjna między silnikami. Pod nią montowana jest drabinka teleskopowa. Pokład, furta dziobowa, trapy rufowe wykonane są z blachy aluminiowej ryflowanej/antypoślizgowej. Burty w połowie wysokości wzmocnione są profilem. Przy górnej krawędzi z kolei jest również wzmocniona i zabezpieczona profilem z tworzywa. Na platformie dziobowej może być zamontowana drabinka i uchwyty dla płetwonurka.

Furta obsługiwana jest przez zestaw elektrohydrauliczny sterowany pilotami. Jeden z nich jest bezprzewodowy a drugi zamontowany na stałe blisko dziobu. Sterówka zadaszona i oszklona. Użyto oczywiście szkła hartowanego. Na dachu może być zamontowana lampa zespolona, antena radaru i radiotelefonu, sygnał dźwiękowy oraz oświetlenie nawigacyjne i robocze. Zastosować można również żuraw z ręczną wciągarką samohamowną. Zegary znajdujące się na konsoli sterowniczej informują o zasobach paliwa. Zbiorniki paliwa wyposażone są bowiem w stosowne czujniki. Dla służb to informacja nadrzędna.

Wlewy paliwa zamykane na klucz a odpowietrzniki wyprowadzone na zewnątrz a komora zbiorników paliwa jest opróżniana z oparów za pomocą beziskrowego wentylatora.

Doświadczony zespół, innowacyjne i kreatywne rozwiązania, duża stabilność, podwójne dno, małe zanurzenie to główne zalety naszych łódek.
Więcej na: https://marim.com.pl/

Mazuria Krzysztof Zawistowski Galiny 211-214 Galiny
Szczegółowe informacje: tel. 89/ 678 94 16
e-mail:sklep@mazuria.pl
Biuro czynne w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00.

(Visited 91 times, 1 visits today)
Tagi: , Last modified: 5 marca, 2022

Partnerzy serwisu

Zamknij